Flower Power

Friday, December 21, 2012


You can find me here:







Denim Shirt: H&M
Floral Skirt and Necklace: Forever 21
Thigh-high Socks: American Apparel

I kind of wear a lot of black these days, and I don't even understand why. To break from this boring routine I created I added this new floral skirt I got from Forever 21! How cute is it? :) I love those boots too! Got them here in Berlin and I've been wearing them ever since :P
Btw if you can read this post it means either you've survived the end of the world or we still have some hours left haha :P

Je porte beaucoup de noir ces jours-ci et je ne sais meme pas pourquoi. Pour casser cette routine que j'ai cree j'ai ajoute ma nouvelle jupe fleurie de Forever 21! Elle est vraiment mignonne vous trouvez pas? :) J'adore ces bottes aussi! Je les ai achete ici a Berlin et je ne fait que les porter depuis :P
Au fait si vous pouvez lire cet article ca veut soit dire que vous avez survecu a la fin du monde ou alors vous avez juste quelques heures encore :P

You Might Also Like

18 Loving Words

  1. Aw you look so ADORABLE! I love that floral skirt :) and the layering is perfect!! have fun in Berlin! it looks so nice there :)

    ReplyDelete
  2. I like the colors in the skirt...pretty! I also like how you styled the top half of this look!

    Haha. No one knows when the world is coming to an end. I guess people are just ignorant. LOL :)

    ReplyDelete
  3. Oh my gosh I love your outfit, those American Apparel socks are really cute. Cool playlist too :)

    ReplyDelete
  4. Lovely look Diane, Adore your hair like this! Great pictures to :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  5. Lol. This "end of the world" thing is so ridiculous to me! But I'm happy to see that you finally have a REAL coat on! And you've layered so well! Stay warm! <3

    -Steph, Chocolate Laced

    ReplyDelete
  6. J'adore ! :) Tu es très belle !



    xx
    Lucie

    ReplyDelete
  7. OMG, I'm totally smitten by your floral skirt, Diane!
    YAY to being alive!
    Merry Christmas and a happy new year!
    Love
    Juneli from Fashionably Yours

    ReplyDelete
  8. Loving that skirt it is too cute :)


    http://youngblackcuriosity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. I looooooove this! Oh dear, you look so gorgeous and the skirt is so cute, love how you styled it with! Big kiss!

    MY DIGITAL DIARIES

    ReplyDelete
  10. Love the print on the skirt!

    onecurator.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. the colors and print on that skirt is so cute, and I love how you switch it up with your hair so many styles work so well on you

    ReplyDelete
  12. je veux ta jupe!!! t'es trop belle dans cette tenue!

    xo

    ReplyDelete
  13. hi!!
    i have jsut discovered ur blog!
    really love ur style woow
    do you wanna follow each other??
    xxx
    www.themidniteblues.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. i think this of one of my fave looks of you, very playful yet classy :)

    ReplyDelete

I always appreciate the love and support you give with your comments. I read them all and always make sure to answer so you can come check it out if you ask a question for example. Take care! :)

J'apprecie toujours l'amour et le soutien que vous me donnez avec vos commentaires. Je les lis tous et je prends toujours la peine de repondre, vous pouvez donc revenir voir la reponse si vous posez une question par exemple! :)

Subscribe